Nazim - wet kiss

  • 0
Nazim once a wet kisser. 
Selepas berlatih sekian lama, dia dah ok dah. 
Pagi tadi, selepas iqbal keluar dari kereta dengan abah ke sekolah. Nazim mengadu pada aku. 
" Mami, iqbal tak nak ajim cium. Tengok bibir ajim. Kering kan? Tak ada air liur. Ada minyak aje" 
Alahaiii lah. Terus aku cium dia. Kesian la budak lovey dovey si cenajim ni. Iqbal dah besar rasa tak cool nak kena cium ngan adik dia. 
Mulut minyak sikit sebab makan keropok yang nenek Sijangkang gorengkan.

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!