Sakit

  • 1
Macam ada baton pula sakit ni. Iqbal baik, mak dia pulak. Nuar masih dlm proses recovery.

Demam aku tinggi. Kat rumah aku sukat guna termo telinga, 39.5 tau. Kalau aku baya iqbal dah boleh kena sawan ok!!! Kat klinik guna strip dahi, 38.9.

Rupa-rupanya dah bernanah tekak gua. Sbb tu tinggi gila. Dapat MC dua hari. But if i fell better today, i plan to go to warta. To do some raya shopping.

Ok, nak mandi. Hantar iqbal ke nurseri pun dlm pukul 10. Dua-dua pakat tido. Bagus Iqbal. :D.

1 comment:

Amy Z! said...

tonsil sakit/bengkak selalu sebabkan demam dan suhu badan kita tinggi juga.

get well soon beb!

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!