Pindah : Kemas pun tak lagi

  • 2
Kalau tengok sekilas, mesti orang tak jangka yang kami ni nak pindah. Sebab rumah satu hapa pun tak kemas.

Tapi aku yakin. Ahad ni kitorang dah bermalam di rumah baru.

2 comments:

Amy Z! said...

positif.. positif..

pindah rumah mmg penat, beb. kerahkan adik beradik dan sahabat handai dtg membantu. hehe.

-------------------- said...

need help? call me.. 1-800-i-need-help

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!