Demam

  • 6

Iqbal demam on off. Buat mama dan abah pun rasa nak demam. Badan gua sakit-sakit.

Sementara tu, gua letak gambar je lah.






Iqbal merenung masa depan.







Iqbal tayang gigi dua batang.







Iqbal ngamuk- ngamuk sambil kerimasan dan nak tarik kaki masuk mulut.

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 comments:

RieNa said...

dia demam mungkin nk kuruskan bdn supaya dia dpt berjalan dgn pantas.

mungkin. mak gua ckp mcm tu masa nawal demam nak menyuluq dulu.

balduPuteh said...

kak org kata lau bb kita masuk kaki kat mulut 'dia nak adik lagik'

afiq said...

comelnyer iqbal!!!!

MushroomCute said...

Iqbal dah pandai mintak adik..hehehhe

a.c.H.i.k.A.n.i said...

hahaha..pandai iqbal..

keyno said...

xtahan tgk gambar ehbal merenung mase depan...gerammmmmmmmmmmmmmm

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!