Maskara 13 - Bam! Bam! Bam!

  • 3


Pastikan anda menghadirkan diri di Planet Pena, 7 Februari 2009. 8.30 malam untuk Maskara yang ke 13. Aku yang tengah sarat ni pun tak nak melepaskan peluang ini. Maskara bulan 3 belum tentu aku dapat pergi. Ahahaha. Ada Ana Rafali occay!!

The unborn pon teruja nak pergi. Kan??

3 comments:

dila raden said...

entah bila lah dapat merasa pergi maskara

haihhhhhhhh

ainyusof said...

sama la kita..mmg tringin sgt nk g maskara...
kak cik puan daun, sy nk mntk izin link blog akak kat blog sy
tq

lovers-sinners said...

aku bawak burger apartment

tunggu...

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!