Diari Bakal Ibu: Aquarium

  • 8
Kadang-kadang perut aku rasa macam aquarium yang menempatkan seekor ikan yang berenang-renang dengan gembiranya sambil melibas-libaskan ekornya ke dinding.

Saat yang perlu dirai.

8 comments:

Helmi Razali said...

oh, perut umpama akuarium. perumpamaan yg mantap. :)

bila due?

miss cloudy said...

salam singgah..all the best..

dugongsenyum said...

dugong buleh hidup dalam akurium ke? hihi

fareesha79 said...

lawakla ko buat perumpamaan dgn akuarium. akuarium ko boleh tgk dalam luar. ni ko boleh rasa jer.

Amy Z! said...

hahaha. sgt comel....!!

fer.. cuba jgn kasi aku imagine bukan2.. :-p

mrsazi said...

hehe..klakar la perumpaan ni.. tapi, sungguh ianya "Saat yang perlu dirai".. :)

RieNa said...

sgt tak sabar utk merasai saat indah itu.

Natasya di Awangan said...

This is a good one! :)

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!