Dilema seorang bakal pengantin: Unpretty

  • 9
Dos positif diperlukan. Komen-komen seperti mereflekkan diri aku tak cantik perlu di elakkan. Nyah kau tenaga negatif!

Lebih kurang 7 minggu aje dan aku rasa tak cantik!

Suppose, En.Awak jumpa kite 7 tahun yang lalu. Uhuhuhuhu

9 comments:

tasikmerah said...

daun,
engkau boleh kelihatan sangat cantik selepas 7 minggu.. masih ada masa..

books4sale said...

ya syuroooo, mata En Awak tuh rabun, kau pakai selebet pun dia cakap lawa so pedulilah sama orang lain ya!!!!

sinaganaga said...

weh, dah kahwin nanti - SIAPA NAK BUATKAN AIR TEH UNTUK MASKARA tu weh?????? Wa ha ha ha ha ! *sob*

cik daun said...

tasik: wooo.. mcm mana nak jadi cantik dalam masa tujuh minggu? wooooooooooo.... bagi skit tipss..

ika: CInta itu membutakan.. gua selebet pun dia tak suruh gua naik atas tukar baju.. ahahahah..

naga: Selagi suami aku benarkan aku pergi maskara.. selagi tu aku boleh (kalau tak malas) buatkan air kotssssss... Kettle dah beli?

amyz! said...

Well, aku cemburukan kulit ko yang tak ada jerawat. Mata ko yang bulat dan kening ko yang melengkung macam bulan separuh tu.

Aku cemburukan ko yang sentiasa nampak comel. Senyum ko saja dah buat aku rasa nak senyum sekali.

:-)

Princess Liyana said...

Huhu. Masih ada masa!Mari princess temankan ke Spa. Mau? SPA-Q jom?haha:p

madulebah said...

babe.. seri pengantin kau tetap akan bersinar secerah-cerahnya.

Dan jangan risau pengapit kau tak akan dapat menyerap seri itu.

tasikmerah said...

daun,

aku dulu serupa kamu.. mahu kelihatan cantik dalam 7 minggu.. haha..

aku mahu sedikit kurus.. aku pergi mari* f*ance.. mmg kurus tapi kos tinggi.. selepas aku beranak satu aku kembali ke asal dan tak pergi dah tempat tu.. huhu..

aku pernah makan benda ni.. colla*en with enz*m... memang kulit muka jadi gebu..

daun, aku rasa engkau ni dah anggun tapi saje je nak terlebih anggunkan..

hati-hati dengan madulebah.. dia sedang mengamalkan jampi serapah menaikkan seri wajah... agak-agak lagi seminggu hari itu tiba, kau lihat wajahnya bercahaya-cahaya, cepat-cepat kau pecat dia... hehe..

spyz said...

aku jwb bg pihak naga,
cerek dah beli..
:-)

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!