Maskara & Gangguan Tekstual

  • 14



Aku akan jadi pembancuh teh pada malam itu. Jika ingin merasa air teh panas gadis berdarah manis. Sila jemput datang. Ini adalah maskara terakhir aku bergelar jomblo.

Gangguan Tekstual(GT) juga akan berada di sama. Moh beli dari aku. Setiap pembelian blook GT akan mendapat jemputan khas ke Majlis Perkahwinan aku. Ahahahaha

Jom nongkrong bersama di Rumah Pena yuk!.

14 comments:

tasikmerah said...

aku ingat nak pergi.. harap-harap tiada aral melintang..

Lan said...

sabtu hari tu main boling ngan En. Awak tu...hahaha

Salina said...

'Jika ingin merasa teh panas air gadis berdarah manis'

bukan "air teh panas gadis berdarah manis" kah?

atau "teh panas air tangan gadis berdarah manis"?

ko boleh pilih salah satu. kalau betul boleh naik kereta aku pegi maskara. wakakaka.

Taf Teh said...

Wow, entri ni ada tutorial bahasa Jawa. Eiiikkkkk...

sinaganaga said...

Oit2!
Dah beberapa hari lagi nak kahwin - aku lak gi suruh kau masak/buat/bermain dengan air panas untuk 1 batalion le pulakkkk...

Ok, mcm ni, kami akan masakan air et cetera et cetera,kau jgn pegang langsung air panas tu - kau cuma bagitahu berapa kg gula nak bubuh, teh berapa cawan nak bubuh et cetera2 - VOVIN akan bancuh itu air. HA HA HA.

waterlily said...

OOO....Daun tak jemput Kak Lily yang ada share projek lipas seksi itu ya.

Nage,
Meh akak ini boleh tolong bancuh dan kacau. Err nak bubuh gula merah ke,gula melaka ni?

Daun. Semoga bahagia didoakan :)

sinaganaga said...

Water,
Pisau? Pisau? Pisau? Nak potong kek pisang guna apa kalau tak ada pisau? Ada?

tasikmerah said...

ge,
peti ais nak bawak tak?

FaNaQiLa said...

salam cik daun,
pandangan anda mmg ble diterima akan tetapi ia bisa menakutkan ramai wanita diluar sana. wlubagaimanapun, itu ttp kenyataan dlm hidup kita. thanks.
salam singgah.

cik daun said...

tasik: jumpa ko kat sana okkk??

lan: tu laa.. dia ada cerita.. thanks kerana menemankan tunang aku yang kesepian tuh.. ahahaha

sal: sejak bila ko jadi spell/grammar checker ni.. ahahaha.. thanks tegur.. aku dah betulkan dah..

tafteh: itu bukan bahasa jawa.. itu telor indonesia bukk..

naga: aku suka bila ada orang nak disuruh2.. ehehehe.. thanks vovin..

kak lily: kita jumpa yach di rumah pena.. sekarang kena pektis sign-sign buku.. ahehehehe

Naga: pisau pun takder??? mana ko nyer swiss army knife?? bawak sekali sok..

tasik: ahahaha.. peti ais yang 3 pintu ok? jgn lupa bawak sekali.. baik bawak vending machine terus..

fanaqila: jadi perempuan.. kena pandai terima kenyataan.. ehehehe.. be strong k?

KiMiE said...

salam perkenalan..

wah..dah nak kawin..Tahniah..

saya mungkin tahun depan..doakan saya dan dia..amin..

Azzam Supardi said...

Aisey...tak sempat le nak rasa air bancuhan sebelum kawen. Malam tu aku balik awal kena gi mancing kat kuala s'gor. Adufff...rugi!

-fAiZiQ- said...

salam ziarah.

ingin bertanya, adakah harga karya GT itu termasuk dengan harga pos??

WHX3691 said...

Kalau nak nampak cantik masa hari ... kena cari spa apa nama tu "mandi lulur kok" dan suruh ko punya mak andam, orang jawa pandai bab jampi jampi nie. Sijangkang rasa masih tak pupus lagi kut mak andam tradisional

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!