• 1
Hujung tahun ke 25

No la, Nothing special happened. AKu congrats diri aku sebab aku period hari tu. Selalu kalau aku mai period aku akan congrats diri aku sendiri. :)

Bukannya ada apa-apa yang special pon. Aku cuma alami krisis pasca 25 tahun. Aku akan akhiri umur 25 tahun aku pada 14 dec nih. Jadi aku rasa macam confuse sket dengan apa yang aku nak sekarang, dengan apa yang aku nak untuk masa depan aku.

Apa yang aku nak sekarang? Casio Sheen collection.. Ahaks. Byk bende aku leh guna dengan duit aku nak beli jam nih. Yang lebih berfaedah lagi. Jam leh tgk daripada handphone je kan? Ayat-ayat pujuk hati.

26? just another year goes by. 26, i've become less selfish. It's more about what my family need, rather than what i want. Itu pon aku ada krisis kehendak lagi. Ahahaha. Tu kehendak lain aaa. Eh! node that kind la. Apa la lu.

Tapi aku hepi jer la nih. Hidup cenggini pon ok jugak la bebeh. Sekurang-kurangnya setiap pagi ada pak guard yang hensem senyum aku sblm aku naik lift. Ahahaha. Ada kengkawan yang baik. Muahhssss. Thanks.

Daun: Sengaja cari jalan yang bersimpang

1 comment:

amyz said...

age is just a number. :)
btw, ko tak nampak cam 25 pun.. nampak cam 20an lagi.

krisis tu susah nak elak. aku pun selalu ada konflik diri. tapi it's hurting myself. for what kan? baik kita happy2 dan tak nyusahkan org lain. :)

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!