• 0
Alhamdulillah

Aku senyum dah. Alhamdulillah setel dah. Cuma nak tangani lain-lain hal jer. Alhamdulilllah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

Aku suka juga bila station di area Midvalley Megamall nih. Office dia ada tea lady. So pagi dan petang ada la yang membuatkan milo dan teh o. Alhamdulillah. Jemput sama. :) Aku bawak biskut sayur untuk di cicah dengan teh o panas yang makcik buat. Teh nya sedang manis. Cicah biskut tu selama dua saat dalam air teh. Angkat dan masukkan kedalam mulut. Nikmatnya tak terhingga. Kemudian hirup teh sedikit. Best gila la. Aku kedengaran seperti obses dengan teh makcik tu. Bukan dengan teh makcik tu. Cuma dengan nikmat mkn biskut cicah teh disaat perut mulai lapar.



daun: Nikmat tu dirasai hanya bila kita mendamba.

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!