• 1
Of Me, Nina, Ina and Abang Adi

Alhamdulillah. Aku rasa lapang dada. InsyaAllah boleh. Settlekan jer dulu. Macam mana nak teruskan hidup lepas ni boleh fikir lain kali. Rezeki ada dimana-mana ye dak? Setakat ni aku tak jumpa lagi orang mati sebab tak makan. Ahaks.

Mama hantar sms, Nina masuk pertandingan bercerita. Aku doakan dia menang. She's so talented. Cuma, biasanya sekolah kat kampung aku tu akan memperketengahkan anak-anak cikgu dan kroni-kroni jer. Kesian adik aku. Tapi kan, permata didalam lumpur pon bersinar jugak. Nina quite gila kuasa. Sedih sebab tak dapat jadi pengawas. Jadi Pustakawan pon boley la jugak.

Meeting with Ina and Abang Adi was wonderful. Miss 'em both. Lagi sekali kalau tak nangis2 memang tak sah. Ahahaha. Abang adi such a wonderful abang. And abang adi, we know you love us, (me, emon and noer )as your own 'lil sisters. We are lucky to have u as our abang and Ina is the luckiest to have you as her soulmate. :D Ina, I'm glad you love the personal linkage to other blog than mine and Kak Na. It'll entertain you while waiting Kak Na moving to her new space.

1 comment:

Anonymous said...

Hey nice info you posted.
I just browsing through some blogs and came across yours!

Excellent blog, good to see someone actually uses em for quality posts.

Your site kept me on for a few minutes unlike the rest :)

Keep up the good work!

Thanks!.

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!