• 0
Semalam training aku habis cepat. Smpi rumah dalam lebih kurang kol 5.30. Aku dok harrass housemates aku bila depa nak balik. Nak ajak pi merendek kat Pasar Malam BB*. Sadis punya cerita. Aku sampai tertido2 tggu depa balik. Depa mkn kat Kelab Tasik Putrajaya. Ahahaha. Sabo jer la aku.

Sempat jugak beli2 barang kat pasar tu. Malam tu hujan, Alhamdulillah aku pesan kat depa bwk payung sekali. Tak la berhujan kat pasar tu. Sempat balik sebelum Changjin habis. Ehehehe. 15 minit kitorang terlepas. Aku faham la mcm mana si Emon atur hidup dia berdasarkan rancangan tv. Tak la. Aku tak teruk mana. Aku cuma atur jadual hidup aku berdasarkan rancangan
1. Palace of the Golden Horses Jewel in the Palace
2. American Next Top Model - Season 3
3. The Apprentice - Season 2
4. Navy NCIS

Tu pon dah kira hardcore dah. Kikiki

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!