• 0
Perangai Buruk, Muke buruk, Siku pun buruk jugak

Ada orang gila, konon kata halalkan bebarang dia. Sekarang minta balik. Bende2 tu dah takder. Aku dah bg kat rumah anak2 yatim. Utk kifarah dosa ko. Adil kan?

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!