• 0
Akhirnya
The Long Awaited Template is complete. Lantak la. Ehehehe. Ika.. Sila tgk puas2. AKu saje nak bg mata ko tak mengantuk dengan purplish layout berbadi aku tu. Sekarang baru la rasa segar sket. Alhamdulillah. Ni kalau aku tak sesambil buat keje dipagi Sabtu yang aku rasa barakah nih. mmg tak jalan la sampai bila2. Waktu keje takleh nak mencuri waktu utk upload gambar pejadah nih. ;)

"UNTUK KELIHATAN LEBIH BERGAYA SEMASA MEMBACA LUAHAN PANKREAS CIKDAUN, ANDA DISARANKAN SUPAYA MEMAKAI SPEK HITAM. SELAIN DARIPADA KELIHATAN STYLO, ANDA JUGAK DAPAT MENGURANGKAN TERIK KALER KUNING LAYOUT BARU CIKDAUN." Applied only for Laptopper credit to ika

Pesanan Khidmat Masyarakat ini ditaja oleh Pil Susut Perut Puteri Binary.

Ambil la darah aku
Aku mmg menanti2kan hari tu.
Company aku organised blood donation run.
Aku teruja utk memberi khidmat masyarakat.
Masa tu ramai orang.
Aku sabar tunggu dan beratur.
Aku cukup tido,
Aku cukup berat,
Darah aku cukup bagus,
Tapi bila muka surat terakhir sekali,
Aku gagal,
Ceh,
Nak buat mcm mana,
Aku berada di tempat berwabak kuku & mulut
Lebih dari 6 bulan
Rasa nak nangis
Sampai sekarang,
Aku masih kesal lagi
Aku tak boleh derma darah,
Aku tanya misi,
Sampai bila?
Misi pon tak tau
Aku lagi la,
Malangnya aku,
Darah aku tak laku,
Uhukss
*Nangis nangis nangis*
BooHoo.. :(

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!