• 0
Ok.. aku in the middle of cari another housemate. Ada orang tgk bilik semalam. Ish. Aku plak dalam mood strict. Bila dia nak tgk bilik yang lain, aku just ckp "Tak boleh" dengan muka yang takder perasaan.

Tuan rumah aku sangat baik hati. Dia dah serahkan semua ttg rumah pada aku. Sempoi jer dia. Masa tahun baru aku hantar sms Tahun Baru pada dia. Baru la dia call aku. Dah lama dia tak call tanya khabar aku and rerakan.

++++++++

Aku berdoa agar jiwa aku bersih dari segala hasad dengki, prasangka, nafsu amarah dan perasaan benci. Jauhkan daripada penipu, dan bala yang dibawa oleh angkara jutaan penipuan.

Ehehee. sorry la aku ber'goody'2 talk plak. Nanti orang start mengata yang aku ni ckp tak serupa bikin. Macam ada sorang Hamba Allah tu.

I wish I find the easy way to handle this..

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!