• 0
Aku dah baca mangobiru. Aku simpati. Aku faham la apa yg perempuan lain rasa. Masa mula2 jumpa bini JK. Aku tanya mcm mana bini dia survive. Mcm mana dengan duit dan perbelanjaan. 10 tahun menghadapi laki gitu. Kalau aku la ditpt dia. Aku dah give up. Bini JK hanya kenangkan anak2 dia yang berderet tu. Dan JK pon pandai berlakon dengan air mata. I'm not suprise. Ehehehe. Apa yang korang kata pada mangobiru? Sabar? Bertahan? Or just let go and carry on a happy life? Kite cuma leh cakap. Sebab cakap tu mmg senang. Yang menanggung tu yang rasa.

Aku rasa perempuan yang waras takkan mahu involved dengan laki orang kecuali perempuan yang betul2 gila dan suka menghancurkan rumahtangga orang.

No. Not by choice.

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!