• 0
Semalam aku dah tulis entry pepanjang. Aku moody gile dalam entry tu. Pahtu masa nak post, blogger ni slow nak mati. Ada hikmahnya, daripada aku memarah gitu. Baik aku bersabar. Aku puasa smlm. Betullah Tuhan nak jaga aku daripada penyakit hati. Alhamdulillah. Hari ni aku ok jer.

Ada tetamu dari Kota Singa nak lepak umah aku. Kecik tapak tangan, Putrajaya Boulevard aku tadahkan. :) Ika akan sampai ptg karang. Aku amik dia kat erl yang sekangkang kera jer dari rumah aku. ehehe.

Tuan rumah aku tak jadi menjenguk. Jadi aku nyer jadual tak ler haru biru. Boleh bawak Ika tengok Sijan*kang tu. Tah la. Ada orang ke idak kat *ijangkang.

Mlm tadi aku ada buat agar2. Agaknya aku nyer lidah mengong sket smlm. Agar2 aku dah termanis la plak. Uiks. Gila la tu. Tah la. Padan muke aku. Ehehehe. Apa yang aku pk masa aku tambah gula sesenduk lagi tu?

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!