• 0
Tak la busy mana pon

- Aku update ni sebab kak Ct musafir tanya aku pasal Ina. Sabtu lepas, sedang aku menonton 3R ditv3. Tetiba aku dapat satu wake up call. 3R ulas tentang gila kerja. Aku bukan la gila kerja. Ada jer masa untuk dating ngan b. :P . Cuma nak dating ngan kawan2 tu. Yang susah sket. Aku ada janji dengan ina nak jenguk dia. Ina keguguran. Jadi aku perlu tengok ina. Ok. berbalik kepada cerita 3R. Aku tak nak diklasifikasikan sebagai orang yang tak hang out dengan kengkawan. So aku dengan ad-hoc nya ajak b ke Shah Alam. Jenguk ina. Ina sihat. Cuma malas nak berpantang jer. Ada ke pi togok Miranda sampai setengah botol. Kantoi plak tu dengan Pak Mertua dia. Pak mertua dia tu bekas guru besar. Lagi mau tipu. Basically ina dah ok sket dah. Kan ina kan? Ina kan big bird. ;). Sayang Ina. Kak Na jangan risau. Abang adi jaga ina dengan baik. Masa kite datang kat umah ina haritu, Abg adi yang buatkan air milo bujang kat bf kite. Sweet kan? Bf kite pon sweet jugak. Temankan kite sampai ke Shah Alam. Sayang b..

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!