• 0
Demam pilihanraya?

- Aku kena selsema Pilihanraya aje. AKu bukannya pandai nak memberi komentar politik. Cuma borak2 kosong dengan officemate aku yang mostly sama aliran dengan aku. Ihiks. Kelakar jugak. Sorang tu siap dapat elaun untuk balik mengundi kat Kelantan. Perghh. 1K tu. sapa nak bagi? kalau dak parti membangkang Pembangkang di Kelate. Kalau gitu aku pon nak balik gaks.

- Kegemaran aku adalah tengok poster2 yang ada. Cuma tak berapa gemar perangai orang2 yang memasang poster. Pasang poster tu diam2 jer la. Ni nak sibuk2 menjerit2 melaung2 pulak. Kalau siang tu aku terima la jugak rasionalnya. Ni, tengah2 pagi buta. Pukul satu setengah, beramai2 atas lori sambil menjerit2. Aku ingat ada kecemasan apa la. Menggangu aku tido jer.

- First time mengundi ni. Macam best jer. Janji nak pi sama2 dengan Kartini. Bak kata Uncle Karim. Jangan cakap banyak. Undi jer la. ;)

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!