• 0
Do you dare enough?

- Balik kampung minggu lepas, dapat kad kaler merah tahun baru cina. Ishh.. Kawan cina mana yang bagi aku kad Gong Xi Fa Cai nih. Alermak! Rupa2nya kad kawin kawan aku. Cuma takder gambar monyet jer. Daring gila. Kalau la aku ada dia punya guts untuk wat kad kawin kaler merah darah. Sure mama marah punyer. :P Kadang2 benda2 yang aku rasa cool bila dibuat. Akan dpt respond gini "Ko jangan nak menyalah2" dari mama.

p/s: certain benda kita terpaksa juga ikut cara konservatif

Sayang menyayang Singgung menyinggung

-Aku balik umah dalam keadaan tersinggung semalam. Ya. Aku jugak ada perasaan. Alaa.. Takkan itu pon kau nak tersinggung. Bila dah jadi gitu, aku akan react as aku la. Dan aku buat satu keputusan yang drastik. Mungkin ada yang tak suka. Aku tersinggung okay? Bagi pernyataan macam baru kenal aku dua tiga hari. Dia tak faham kot. Ok la. Aku rasa dia tak faham aku lagi. Biar la. Aku ni daring jugak untuk buat keputusan drastik.

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!