• 0
CERITA BOSAN
Pada suatu hari, ada seorang budak yg sedang tidur.Tidurnya yang lena talah dikejutkan degan bunyi handphonenya yang terletak disebelah bantal. Rupa2nya abg budak itu yang menelefon. Abg budak itu mahu mengajak budak itu dan adik beradik yang lain menonton LOTR. Budak itu walaupun tidak meminati LOTR bersetuju juga untuk pergi untuk memeriahkan keadaan. Memandangkan budak itu bekerja pada keesokan harinya. Abg budak itu mencadangkan untuk menonton LOTR pada ptgnya. Budak tu bersetuju. Tunggu punya tunggu, takder kabar berita. Dari pagi sampai ke petang. Dari petang sampai ke malam. Aik? takder kabar berita ttg LOTR dari abgnya. Lantas budak itu pergi menanak nasi dan masak ikan masak sambal. Dan makan seorang diri pada cuti Krismas yang lepas.
The End.

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!