• 0
Berehat tido Sepanjang hari Krismas

- Aku ralit menggodek PDA yang Along bagi raya lepas. Byk sangat keje, aku hilang interest dengan PDA tu. Aku delete games yang aku tak gemar. Lemonade? and Monopoly?. Baik aku letak card games dalam tu. Aku bawak naik laptop kat atas umah. Nak cuti dan tak nak keluar rumah. mestila ada bende yang akan entertain aku didalam rumah. Sekurang2nya tengok VCD or main2 ngan Macromedia Firework.

- Folder PDA software yang along copy dalam laptop aku tu aku bukak satu2. Menarik jugak. Ralit aku dok hotsync bende tu. Aku nampak satu set of Harry Potter books. Aku masukkan jugak dalam pda tu. Aku letak games yang ikut citarasa aku. hangman and Rotation. Dan malam yang boring tu buat aku baca 40% of Sorcerer Stone. Tak sangka leh jadi gini. Malam tu aku tido kol 3 pagi. Nyaris la mata mengantuk, kalau tak leh sampai pagi aku baca buku tu.

- Aku rasa nak download cerita dari bluehikari la pulak.

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!