• 0
Ulang tahun ke-3 Luahan Pankreas Aku

kalau tak bersungguh-sungguh takkan jadi sesuatu bende tuh. aku tekad nak siapkan malam ni jugak. walau ape pon yang jadi, tak tido pon tak tido laa.. ehehe jadi pon. assg. baru jek hantar hari tuh. bagus laa.. */me kata kat diri sendiri* - petikan entry pertama aku. Jumaat 17/11/00, 22.29 UK time. 06.29 Malaysia time.

- Kalau dikiaskan seperti Ludi, jurnal aku adalah dari Sijangkang ke Portsmouth. Ihiks. Not a Princess Diary. Hazardaous Playground. Jingkit-jingkit. Cakap saja-saja. *jangan marah*. Aku gembira harini. Aku pilih untuk senyum dan gembira.

- Aku mendapat inspirasi daripada otai-otai jurnalis. Matjan, Nett, Sera dan lain-lain. Aku dah ada personal homepage. Macam tak siap. Tu adalah ekperimentasi pertama aku. Aku buat from scratch. Belajar html. Dan aku aku mula siries bila aku menjurnalkan diri aku, tempat aku bercerita apa aku buat hari-hari masa aku belajar. Tempat luahkan rasa rindu dan amarah, tu la nama dia Luahan Pankreas aku.

- Tak sangka dah 3 tahun aku terjebak dalam arena penjurnalan. Aku cuma tulis apa yang aku nak tulis.

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!