• 0
- adussss.. laksa oh laksa.. bangun.. makan laksa.. tido.. bangun.. makan laksa.. tengok vcd.. tido lagik.. makan laksa sekali lagi.. tengok vcd.. makan laksa lagik(lagik???).. tengok tv.. tidooooooooooooooooo...
- ada jugak la aku buat bende lain diselang2 waktu tuh.. seperti menggeliat.. menyakat emon.. menyakat noer.. borak ngan noer.. bernafas.. dan bende2 yang sewaktu dengannya.. dalam erti kata lain.. perkara2 basic pon aku buat jugak laa.. ehehehe
- pack barang... tak habis2.. ahehee.. kotak takder.. so kene pi TESCO nak amik kotak.. depa opn cam tau2 ajek.. bebudak mmg memerlukan kotak dalam waktu2 nih.. jadi ada la sati troli depa sediakan untuk bebudak amik kotak.. baik kan depa?
- roper2nya.. aku ada satu lagi buku lom pulang... uwaaaaa.. dah la library jauh.. cipannya... eh.. sat2 tadi aku baru check.. aku pinjam bukan guna kad aku laa... aku guna kad sapa ek? aduhai laaa.. lagi la cipan.. kalau nak pedajal leh ajek.. memandangkan aku ada warga yang bertanggung-jawab dan sentiasa berwasapada dijalan raya.. aku akan pulangkan jugak.. ini adalah atas asuhan mak aku.. eheheh.. *puji2an untuk mama*
- sok aku bertolak ke Cornwall.. dari khamis sampai la ahad.. lama woooo.. caya daks? ahehehe aku pon tak caya.. ahakss.. so aku takder.. jangan la nak rindu2 aku.. kecuali sorang tuh tu ajek dibenarkan rindu kat aku.. (jejaka2 lain sila jangan perasan ek?).. ni pesanan untuk tunang tersayang.. aheheheh..

No comments:

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!