• 0
- parcel yang aku tunggu2 sampai dah.. dikala noer menyatakan rasa ketidakpuashatian pada van yang park depan rumah kitorang.. dan pada waktu itu lah juga pakcik van tuh kuar ngan parcel aku .. lantas aku berlari2 mengambil tudung noer.. dan mengambil parcel yang berada diluar pintu rumah aku.. ahahahaha <-- aku gelak.. perkara pertama yang aku tengok ialah harga pos parcel tuh.. 6 pound lebey ajek.. okay la tuh.. sebagai duit raya.. aku tak nak terhutang budi sangat ngan kawan sekolah rendah aku yang dah 9 tahun aku tak jumpa tuh.. ahaksss.. dah aku sudah hepi..

- aku bukak parcel tuh.. dalamnya ada syampoo.. ahehehe.. ubat gigi darlie.. dan kerepek yang mak aku kirim.. tak lupa juga ngan cd yang aku pesan kat abang aku.. dan kaset inTeam yang aku nak tapi sekarang tak baper nak sebab aku dah dengar 75% dari lagu depa.. along letak kat ftp site dier.. tapi aku tetap hepi.. mama pon isi sekali surat aku yang sampai kat m'sia.. bukan ape.. aku ahli 'System Era Edar' .. dapat dier nyer ape ntah yang dapat bulan2 tuh.. alaa.. aku tatau la ape nama dier.. aku bukan ape pon.. kalau nak ubat ker ape ke.. aku pakai amik aje.. bukan ada inisiatif nak bayar kat mak aku.. sekarang nih tak leh la gitu.. besaq dah.. kalau nak bayaq.. ehehehe.. kalau takder.. bayar sket dulu.. pahtu tunggu sampai mama lupa nak claim.. ehehhe.. *jahat nyerrr.. *

- okay laaa.. aku nak tido.. sebelum tuh nak solat isya' dulu.. sok kelas pagi.. sampai petang la plak tuh.. kene siapkan gula2.. sebab risau aku kiok karang tgh2 kelas Ray Passmore.. * si Foong bagitau aku.. nama dier lebey sesuai ngan Ray 'Failmore' sebab 75% dari student subject dier fail???!! aku tak sure statistik tuh benar.. tapi yang aku tau.. Passmore is 'intimidating'... serammmm..

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!