• 0
- aku pi sekolah.. hari ni hari sekolah aku.. dan pepagi lagi dalam perjalanan nak pi sekolah.. aku wonder.. baper seseorang tuh ambil untuk mengemas barang2 didalam bilik.. entah.. mungkin setengah jam.. mungkin 3 jam.. mungkin 24 jam.. dan mungkin untuk sepanjang tahun.. pelik.. pelik.. camna orang leh biar barang2 tanpa berkemas.. dan boleh hidup camtu.. camnaa???

- kami berbincang betapa psycho-nyer manusia.. lebey2 lagi orang putih.. boleh merogol + membunuh tanpa rasa bersalah.. malah bangga dengan apa yang dia buat.. dan ina sekarang sangat takut dengan EMINEM ..

- EMINEM mmg la famous dengan explicit lyrics dier.. George W. Bush kata yang Eminem lebey bahaya dari wabak polio.. ahehehe... mmg aaa.. mmg dier nyer lyrics mmg gile babas laa.. ehehehe.. dan sekrang ni EMINEM jadi issue kat UK.. sebab EMINEM nak buat UK Tour.. to approve or not to approve.. ahaksss.. menarik kan ? betapa berpengaruhnya penyanyi dalam kehidupan..

- aku terpedaya.. oh tidak.. aku jatuh juga pada perangkap mak fiona untuk makan nasi impit dier.. memula auntie ajak singgah.. aku kata aku kene balik cepat.. nak masak.. pahtu offer nasi impit dier.. aku sudah sedikit goyah.. tapi aku tetap dalam mengekalkan pegangan aku.. bila auntie offer ikan bilis.. aku okey ajek laa.. sebab mmg bahan penting pon dalam kehidupan masak memasak kami.. aku ingat auntie masuk rumah dan bagi kat aku.. rupa2 dier telah memerangkap aku.. lantas ke dapoq dannn.. dannn.. kesudahannya aku tak sanggup nak cerita.. sebab aku dah kenyang makan nask impit kuah kacang.. * alhamdulillah.. ehehe.. *

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!