• 0
- .... aku takder apa nak tulis kerana apa yang aku rasa ni.. so intimate and don't know how to express it.. if i talk from my heart.. i'll cry.. you probably won't understand me.. until somebody touch your heart like nobody ever touch before and take it away from you.. and by that time you know that you'll never get it back and won't bother to get it forever coz deep inside you.. you know for sure.. that it's in the good hand.. *long deep breath* :).. trust me.. if you dare..

- tunang tersayang dah sampai KL dah.. nak lapor diri di KPM.. and teghobang naik belon ke sarawak.. aku pelik.. kengkawan dier kat jordan yang amik KPM sama ngan dier.. sumer dapat posting kat negeri sendiri.. kecuali sumer warga Kelantan.. sumer.. yang dah kawin pon tak terkecuali.. kene poesting ke sarawak.. aku dapat hidu konspirasi politik disini.. emmm.. ada la hikmah tuh kan? syukur sokmo..

- kasih kekasih..

- start sem.. 2 subject.. dua2 lecturer yang sama.. trust me.. you don't want to be late to his class.. he'll clown you in front of the 150 people in your class... uiksss.. nasib baik em + aku+ noer mai cepat2.. teringat masa foundation.. sebab dulu tu la lecture hall kami.. eheheh.. aku mengantuk gile dalam kelas.. sumer2 dah cam terlentok2.. kecuali sesapa yang dikenali oleh Ray Passmore.. nak mati?

Where my heart is

About This Blog

Luahan pankreas cik daun yang kadang-kadang terlupa yang dia sudah jadi ibu dan isteri. Masih kadang-kdang mahu berperangai seperti zaman belajar-belajar (mentah).

Masih belajar-belajar nak jadi ibu dan isteri dan mengekalkan diri jadi anak yang call emaknya seminggu sekali dan kakak yang cool untuk adik-adiknya yang berenam.

Ok!! Saranghae!!!! (buat tangan bentuk love atas kepala)

title3

Followers

About me

My photo
Puncak Jalil, Malaysia
Seorang anak, isteri dan ibu. Penat siot!!